Do zadań Sekcji Wyjazdów i Obsługi Gości Zagranicznych należy:
- Obsługa zagranicznych wyjazdów służbowych w zakresie:
- rezerwacji i zakupu biletów na środki transportu w komunikacji międzynarodowej,
- pośrednictwa w dopełnieniu formalności związanych z uzyskaniem wizy,
- zgłoszenie wyjeżdżającego do ubezpieczenia.
- Obsługa gości zagranicznych w zakresie:
- wystawiania zaproszeń potrzebnych do uzyskania wizy,
- przygotowania programów wizyt gości zagranicznych we współpracy z wydziałami i innymi jednostkami/komórkami organizacyjnymi Uczelni,
- pomocy w wyszukiwaniu i rezerwacji zakwaterowania.
- Prowadzenie bazy danych zagranicznych wyjazdów służbowych na podstawie informacji przekazywanych przez wydziały i inne jednostki/komórki organizacyjne Uczelni za pośrednictwem druków polecenia zagranicznego wyjazdu służbowego.
- Gromadzenie danych, dotyczących przyjazdów i rezultatów wizyt gości zagranicznych, przekazywanych przez wydziały i inne jednostki/komórki organizacyjne Uczelni.
- Obsługa procesu zawierania międzynarodowych umów o współpracy międzynarodowej na szczeblu wydziałów
i Uczelni (kontakt ze stronami umowy oraz zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji). - Prowadzenie i aktualizacja bazy danych, dotyczących umów o współpracy międzynarodowej, w tym umów zawieranych w ramach programu ERASMUS+.
- Opracowywanie danych do sprawozdań w części, dotyczącej współpracy z zagranicą w ramach umów międzynarodowych.