Do zadań Sekcji Wydarzeń Międzynarodowych należy:
1. Organizacja i obsługa szkół letnich, pobytów szkoleniowych (typu International Staff Training Week) i innych wydarzeń międzynarodowych, organizowanych na zlecenie władz Uczelni;
2. Gromadzenie, przetwarzanie i rozpowszechnianie informacji, dotyczących ofert stypendialnych dla studentów i kadry akademickiej;
3. Ewidencjonowanie wniosków projektowych oraz projektów realizowanych na Uczelni w ramach międzynarodowych programów edukacyjnych ERASMUS+ AKCJA 2
4. Opracowywanie danych do sprawozdań w części, dotyczącej wydarzeń międzynarodowych organizowanych i koordynowanych przez Dział;
5. Przygotowywanie działań i materiałów promocyjnych dotyczących oferty Uczelni, w tym wydarzeń organizowanych przez Dział;
6. Organizacja wydarzeń dla cudzoziemców, biorących udział w międzynarodowych projektach mobilnościowych, podejmujących i odbywających kształcenie oraz absolwentów Uczelni we współpracy z Działem Rekrutacji, Działem Studenckim i organizacjami studenckimi, w tym Dni Wstępnych;
7. Redakcja newslettera dla pracowników oraz studentów Uczelni;
8. Koordynacja treści zamieszczanych na stronie internetowej Działu oraz aktualizacja informacji o organizowanych wydarzeniach międzynarodowych.